Advertisement

Home Infrastructură Un pas înainte pe Autostrada Transilvania. Expropieri pentru sectorul Nuşfalău – Suplacu de Barcău

Un pas înainte pe Autostrada Transilvania. Expropieri pentru sectorul Nuşfalău – Suplacu de Barcău

Guvernul a adoptat în şedinţa de miercuri Hotărârea pentru exproprierile de culoar necesare demarării construcției sectorului Nuşfalău – Suplacu de Barcău, parte din Autostrada Transilvania, a anunţat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

„În şedinţa Executivului am adoptat hotărârea pentru ultimele exproprieri de culoar necesar în judeţul Sălaj pentru Autostrada Transilvania. E vorba de sectorul dintre Nuşfalău şi Suplacu de Barcău (lung de 13,5 km, în valoare de 384 milioane de lei)”, a explicat Cătălin Drulă.

Potrivit acestuia, antreprenorul a depus deja proiectul pentru autorizarea lucrărilor, iar în următoarele săptămâni va fi emisă autorizaţia de construire şi vor începe lucrările, termenul de execuţie fiind de 18 luni.

Subsecțiunea 3B5 Nuşfalău – Suplacu de Barcău (13,55 km) face parte din secțiunea 3B Mihăiești – Suplacu de Barcău. Contractul pentru proiectare şi execuţie, în valoare de 384 de milioane de lei, a fost semnat cu societatea Nurol Insaat Ve Ticaret AS, din Turcia.

În județul Sălaj, traseul Autostrăzii Transilvania va avea o lungime de 82 km, fiind cuprins între localităţile Topa Mică şi Suplacu de Barcău

„Şi pe alte sectoare ale acestei autostrăzi, dintre Cluj şi Oradea, sunt veşti bune. Spre exemplu, pe Nădăşelu – Mihăieşti, în capătul dinspre Cluj, se lucrează intens, din această primăvară. Celelalte sectoare sunt fie cu contracte semnate, aproape de debutul lucrărilor, fie în licitaţie. Mult prea mulţi ani Autostrada Transilvania s-a construit doar pe hârtie. Acum o transformăm în realitate!”, a mai arătat ministrul Transporturilor.

Contractul pentru subsecțiunile 3B1 + 3A2 Nădăşelu – Mihăieşti – Zimbor (30,6 km) a fost câştigat de Asocierea Spedition UMB – Tehnostrade – Electromontaj, cu preţul de 1,4 miliarde de lei. Durata contractului este de 36 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuţie a lucrărilor.

 

CITEȘTE ȘI:

BYD prezintă o platformă de 800 de volți

BlaBlaCar, planuri de expansiune masivă

Cum ne protejăm industria auto în contextul trecerii la mașinile electrice?

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...